Monday, June 21, 2010

~ selamat dtg kpd aku ke dunia blogger...!!

blogger-emoticon.blogspot.comblogger-emoticon.blogspot.comblogger-emoticon.blogspot.comAssalamualaikum dn slamat sejahtera smua...
yeahhh..ni 1st time aku nk menulis blog...knp aku nk wt blog..?? sbb ikot2 org ke..?? de mslh mental ke..?? nk mnggedik ke...??
x.x.x...bkn 2 sbb nye...aku wt blog sbb aku nk wt la....hahahhahaa
anyway aku hope sgt pas ni korang enjoy ngn blog aku...blog ni sj2 je nk wt tmpt aku ngoceh (ha kn dh kuar bhasa jawa aku) ataupn dlm bhase mlayu nye merepek@merapu@meraban...
hehehe....
if korang nk tegor ke,nk bg idea ke or pape pn kt aku or blog aku ni aku xkesah pn...
aku trime ngn ati trbuke...
ok la,aku xnk ngoceh pnjang lebar,so dadaaaaa.....salam
blogger-emoticon.blogspot.com

No comments:

Post a Comment